2011. november 17., csütörtök

Keresdd a gyűrűt! Milyen gyűrűt?


Már az elején le kell, hogy szögezzem, ezt eléggé elrontottam.

A legutolsó Hamburgban tett látogatásomon elvesztettem a karikagyűrűmet. Bár a feleségem a legtöbb esetben nagyon elnéző tud lenni, úgy érzem, hogy most átléptem egy bizonyos határt.

Hogyan tudtam elveszteni? Ez egy nagyon jó kérdés, ezért készítettem ezt a blogot, hogy a választ én is megtudjam. Persze az is jó lenne, ha a gyűrűt a válasz keresés során szintén megtalálnám.

Amit biztosan tudok az az, hogy mindez tegnap reggel – 2011. november 16-án történt velem.

Aznap a következő utat jártam be:

Kb. reggel 9:00-kor indultam Hamburgban az U1-es metróval a 'Stephansplatz' megállótól Alsterdorf felé, de közben mivel az utazások nagy híve vagyok, elfelejtettem leszállni a megfelelő megállónál és egészen 'Langenhorn Nord'-ig utaztam, ahol aztán leszálltam és folytattam utam visszafelé Alsterdorf-ig.

A fenti kis városnézés után átszálltam a hamburgi 23-as számú buszra és az 'Alsterkrugchaussee (Mitte)' megállóig élvezhettem az utazás hátralévő részét. Jelenleg ezen a környéken dolgozom. Mivel ez volt az utolsó napom Hamburgban dolgom végeztével elindultam a repülőtér irányába a P8/P9-es busszal.

Yeah, végre útban hazafelé. Micsoda egy szép nap – gondoltam. A repülőt elértem, időben indult és sikerült a csatlakozáshoz is odaérnem Münchenben, ami egy felettébb szokatlan dolog. Már itt gyanút kellett volna, hogy fogjak, túl szépen alakult minden.

És végre... Hazaértem Budapestre ahol szembesültem a kérdéssel: Hol a gyűrűd?

Úgy vélem, a „Drágám szerinted kövérnek nézek ki ebben a ruhában?” kérdés után ez lehet az egyik legrémesebb kérdés amit egy férfinak feltehet a felesége. Nincsen rá jó válasz.

'Ooops' ötlött az eszembe, de ez nem sokat segített a fagypont alá süllyedt hőmérséklet megemelésében.

Hogy a hosszú story-t rövidre fogjam, így lettem gyűrűtlen. (Köszönet a feleségemnek, hogy nem hontalan. A kutyaház tulajdonképpen egészen kellemes hely a jelenlegi körülmények között :) ).

A gyűrűt még 2008-ban az eljegyzésünkre készíttettük és azóta teljesen hozzám nőtt. Ezért is fordulok a földön élő 7 milliárd emberhez, hátha együtt csinálunk egy csodát és mégiscsak előkerül valahonnan.

A következő a tervem:

Kérlek, használd a „like” gombot az oldalon és oszd meg a linket akivel csak tudod függetlenül attól, hogy Budapesten, Münchenben vagy Hamburgban élnek-e. Lefogadom, hogy akár Bill Clintonról is kiderülne, hogy a tőlem számított 5. ember ismerőse.

Valaki talán megtalálta és épp azon gondolkozik, hogy kié is lehet ez a gyűrű. A gyűrű belsejében található az esküvő dátuma: 2009.07.11.

Nemcsak az én napomat, hanem a kutyámét is szebbé tennéd, ha segítenél megtalálni a gyűrűt. A kutya végre nem lenne hontalan, hanem visszaköltözhetne a házába és én is:)

Záradék:

Jelenleg nincsen kutyám, de kutyául érzem magam. Amennyiben a gyűrűm meglesz, mindenképpen örökbefogadok egy négylábút.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése